Feb 25, 2011

yang ke-14




a special wish is dedicate to syarifah syuhaida a.k.a adora!haha

nickname yang aku bagi last year,.tahun ni da x boleh nk plan birthday anda seperti tahun lepas
tetibe rasa diri ni tersangat la nakal time dulu adat la kan dok ostel x sah kalau org x kene kan kite time birthday kite termasok la mangsa nie,.

25/2/2010
malam selesai ngaji kat dorm,.aku dan konco'' memulakan operasi mengumpul 'dana' dari dorm ke dorm. .
toktok~ salam sume,.haii
*sengih jahat terukir sambil hulur gayong kat ahli'' dlm dorm tuh

lotion adee

..

minyak urut adee

..

kiwi kasut adee

..

shampoo

..

and etc..

..

PLUS water colour sebagai penyeri


bak kate konco'' aku,.nie confirm ckgu chemist bngge ade anak murid mcm kak fatin nie!haha
haemo2~
sume tidur'' ayam belaka sbb msing'' xnk lepaskn peluang untuk meletakkan ramuan tdy kt mangsa..d sebabkan mangsa sememang nye akan tidur tahap x engat dunie dan akan mengigau tepat pkul 12..30 pagi atau pun 1 pagi (tersgt la tkot klu balek stay up..) mmg melancarkan misi dan visi kteorg!keh3 aku xdela nk sgt kene kn mangsa ni,.tpi d sebabkan satu insiden dulu aku nekad join mende nie

okk lupe kann,.

keesokkan harinyee. .
''k.fatin..adora kate kann kulit dia sensitif..so xboleh kene kimia yg mcm tuhh..''

''oo yey??aku ke yg buat??'' aku wat muke dunno jee hahaha~

25/2/2011
start dari tu laa aku geng dgn dia,.sebab dia je dak form 1 kat dorm aku..atas katil p
lak tuh pape hal dye suke share ngn aku..sbb dye xbpe rpt ngn kkk dye mybe msing'' dok ostel..


so,.blaja rajin'' okk xmo daa anta email sedih'' lagi taww..
semoga berada di bawah lindungan rahmat illahi . .

No comments: