Mar 2, 2011

cinta tiga suku!

frust tahap petala la jugak dibuat nye fail JPJ test!huh!malas nk tulis kt blog. . dan bia aku yg cerite tanpa di suruh dan di paksa,.harap maklum..
ditambah plak hari test tu bdn x sihat,.xpelaa redha je,.mende da lepas
mne lerr nk lepas tensi nie *tensi laa sgtt =.=''

''jom jalan'' kat alamanda!!''
walaweihh~ okee sbnanye nk share mnde nie



yumm3!mengiurkan kann2!haha nasihat kepada sesape yg belum sampai ke waffle stop,alamanda nie..kalau order yg besar nie boleh share 2 org taw..kenyang darhh nie pon aku share ngn angah da nmpk cm couple daa!haha yg pic nie flavour choc nut!sedappp :))
jalan'' agi..
aik??mne MPH dye..larhh upenye dorg nga upgrade kedai dorg,.so dorg pindah kat lobby bawah tu wat sementare waktu,.haihh xde jugak novel yg aku nak tuhh

''hahaha :D 'Cinta 3 Suku' tajok ape tahh'' angah gelak sorg2

''weih!best nieee!!lame aku carik!'' sambil backhand angah

keching'' !*bunyi machine cashier
RM19.90 :))
nie la hadiah aku failed JPJ!!hahaha biapon duit gaji bulan nie kene tolak dek kerana bayar repeat JPJ test ngn tmbh mase belajar,.so tinggal sikit jee..nak buat mcm mne kann berjimat cermat lerr fatin syafiqah oii bulan nie,.


till end (:
salam

4 comments:

eyqa said...

pergh,,novel nk jiwang jer,,hahaha
tk p aten chayok3...

fatin syafiqah said...

citer nie de org suggest bace (:
klaka jee,.tjok je over!haha

dolkeke a.k.a abeil said...

fail jpj test?
alamak ..niy yg cuak nih ..
haha

ketuksialang said...

terbaik dri ladang ahh cer nie..
hahah..
giler geepak!!:)