Jul 7, 2011

mengimbau memori

bismillah,.
assalamualaikum ^^

apa boleh buat cuti dah nak abis tapi senyum je laa,.before cuti ustazah text..wahhhh rindu nya ngan warden!sebab time SPM dulu selalu lepak rumah dia..

''saya cuti mid sem seminggu,.ingatkan nak tengok adik'' kat ostel..''

''bagus la tu,.saya baru nak contact..warden yang ada skrg tgah sarat..so byk program x jalan..''

''tp ustazah,.saya baru je dalam tarbiyah ni..''

''xpe,.yang penting ada usaha..bagi semangat kat adik''.. ''

dan cerita yang d text tu,..aku sampai kan kat mama..lebar senyum mama tanpa membantah niatku untuk ke sekolah lama..meski mid term semakin hampir namun ku gagah kan jua untuk lunaskan amanah ustazah..mudah-mudahan Allah permudahkan..

menunggu Afiqah sambil makan roti dan baca Kosmo!haha perjalanan ke sekolah ku rasa cepat..sampai sahaja di gate sekolah..melebar senyuman pakcik guard yang beruniform biru lantas ku beri salam,..ada nada sayu di hujungnya ketika berbual sebentar dengan pakcik kerana dia masih beruniform sebegitu..
hati sayu melangkah tarmac sekolah..rindu baju sekolah barang kali,.haha terus melangkah ke bilik guru,.satu demi satu ku kucup tangan,.bertanya khabar semua...

awak bawak apa datang sini fatin!

bawak hati~haha

meh surat khabar tu,.nah amik pen ni!

hah? --'

tulis kat paper kosmo tu ikhlas dari fatin (:

alahai ustazah ni,.ad'' je..selesai urusan di bilik guru..kaki semakin laju melangkah
ke asrama..
purple~~

caramel yang ku buat bertuka tangan ke adik'',.tu je yang aku sempat buat..banyak berubah hostel ni..serba baru..sabo jelahh!dulu time aku kat sini xde pulok~haha
berceloteh dengan adik'',.tahukah kamu betapa aku sayang dengan kalian~*aduh ayat x bole bla..berkongsi pengalaman mana yang patot,.jangan tanya soalan luar alam sudah..



kak fatin dengan siapa sekarang??kan dah cakap!

awat??jari aku ada cincin ka?so,dengan mama ngan ayah kita la..hahaha


gt_i ! fyi~DM kita dah ada tv biskut!caya laa~dulu kita nak tgok Nur Kasih pun kene cucuk garfu kat plug tv!lawak jee tah idea sape tah..
udah lerr kome ni,.dah pukul brape ni!pergi sekolah la sayang oii~tiba'' satu pelukan erat dari si kecil *form 2 je pon..



'' kita nak jadi macam kak fatin~pakai tudung macam ni! keluar pakai stokin!kita ni kat sini je pakai macam ni,tah ikhlas ke tak.. ''

'' insyaallah,.mudah-mudahan Allah lembutkan hati awak..
dulu akak pun x pakai macam ni. .''


sahabat selamanya =)




p/s:mama dah bagi green light~hehe *xde mknenye!
salam (:

No comments: