Jul 30, 2011

semakin tua . . [ PART 1 ]

bismillah,.
assalamualaikum ^^
huargghhhhhh~ *menegangkan urat'' yang dah tersimpul'' kejap,.busy memanjang je iqa ni..kekadang nak pergi class pun guna kaki kuasa 1o ! superb la jalan macam tak pijak bumi je rasa orang kata kalau perempuan jalan laju'' nanti tak de orang nak~ huu ada aku kesah? janji aku sampai class before lecturer masuk :D
yeah ! berbalik kepada tajuk kita,.aku semakin tua ! syukur alhamdulillah . .




apakah ? --'

oke! aku agak teruja tahap nak makan 2 apam balik sekali gus birthday tahun ni,.sebab 1st time dapat guna free call yelaa before ni dapat free call time kat hostel..well hari yang di tunggu'' pun tiba.. *xperasan sebenarnya dah pukul 12 time tu* dok sibuk settle kan preparation nk present..
aikk?apsl sume xde ni..mne dorg pergi malam'' ni.. hah!bantai main webbie myna laa..



lalalalaa~
5 minit kemudian mereka pun pulang dengan muka yang heartless abes
tiNkTonGtInkToNg


''iqa ! ko de gaduh ngan sape'' ke?'' wani start berdrama

''hahaha ! mane de weyh~ aku kan sopan the santun one mne de gaduh ngn orang ni..''

''abes tu ?! apsl dia datang bilik aku cari ko..''

''hurmm ye la tu wani oii~tidak ku percaya..''

''pape pun better ko g jumpa dia,.Jom !! ''

alahai~macam kenal je trick ni..HAHA :D jalan'' cari pasal. .
aikkk? apsl byak baldi orang tadah air ni ? xde air ke esok~hah sudah!
disebabkan aku melantak tak engat katil,.aku loyer sesgt sbb makan nasi goreng ptg tadi..dan'' la nak muntah..dari situ laa orang yang dikatakan aku gaduh ngan dia sound aku kaw'' punya!

weyhh! ko nk muntah..muntah kat jamban la!blablabla *mencarut ape tah*

aku x lawan pon pe yang dia sound,.tiba'' ~

''HAPPY BIRTHDAY TO YOUU~~ ''

perh!ramai nye dok blakang shower ni sambil membawa peralatan nk kene an aku..berbaldi-baldi air dijirus... ok look! dorang siram pada pukul 12 stgah dengan kondisi air sejuk tahap nak rapuh ribs cage !hahaha dah macam mandi bunga,just dorg ganti kertas warna warni.. tepung xde,so dorang ganti ngan pelbagai jenis bedak..yang paling aku engat bedak Safi !
pukul 1 pagi..


zombie

pakaian zombie sedia di basuh (:


''wani !! teman aku mandi..xkan aku nak tido basah kuyup macam ni..''

''hahaha ! sian iqa~ jom3 '' *sempat ko gelak ea!

siap aktiviti menyiram,wani ajak pergi uma mynaa sebab barang aku sume kat sana..


by eddin shah (cousin aku laa )

from naqibah (:

thanks sume !


keesokkan nya,.
apsl ko dress lain macam hari ni iqa??xpelaa birthday girl la kate kan kita layan je laa hak3
lain ke? aku rase cam bese je..IT exam makmal pada hari tersebut,.sempat snap2 lepas anta pendrive. .



WEYH ! MENTORING PETANG NI !

hah?ape kejadah nye ni..slalu kan hari jumaat..ganti agak nya erm layan je laa..

apakah lagi plan yang akan dilakukan oleh budak FP May'11 ?
nanti kan part 2 :DD

p/s : lambat post sebab xde connection,selamat beribadah !
salam (:

2 comments:

Fann said...

phewww~ comelnye cik ZOMBA.. hehe..
seems like KUIS is a good start :)
all the best aten!

fatin syafiqah said...

thanks nana ! mudah2han (: