Mar 11, 2011

pengalaman mengajar kita

'' alhamdulillah wa syukur lillah..
bersyukur pada-Mu ya Allah~~ ''

hujan dari pagi sudah sedia membasahi bumi pada hari ini,.matahari menjadi segan menonjolkan diri nya,.ini bukan jiwang!haha
okee3 nie mcm bukan diri aku,.tapi tulah realiti hari ni pagi2 da hujan,.mintak'' JPJ okee je hari ni,.sbb klu cuaca pns kann --'
mmg sengaja aku rahsiakan psl nie sbb xnk kecoh2 mcm time 1st time test ari tu semua dok wish good luck jee naek seram aku,.so aku decide untuk kali nie nk senyap'' dan hanya 9 hari selepas 1st test,.untuk mengelakkan dari lupe sume formula dan xnk repeat lps result dan untuk mmbuktikan yg saya bkn seorg yg lmh smgt!!

''assalammualaikum kak,.sy sesi ke-2 msok dewan ye?''

''ya allah!waalaikumussalam~terima kasih dik kerana mmberi salam''

aik??bia benor mkck nie,. ==''
laa ptot laa rmai amoy dgn leng chai kat sini!!haha
ade rase bangge sbb sy bertudung,.ALHAMDULILLAH
aku seperti bayi yang tiada dosa di IMKEDA nie!!hahaha padahal aku adalah calon ulangan!aku mndapat tag yg sama seperti tag org lain..untuk kali nie sy mndpt tag no 1 bewarna hijau,.mkne nye aku kne wat yg kat track dulu,.syukur ya Allah!sekurang2 nya boleh carik mood kat sini..

ZaPzUpZap~


ok done!ALHAMDULILLAH . .
next untuk on the road plak,.mak aih!ramainyee~ xpelaa saba ye fatin..patot nye sesi habis pkul 1.30 ptg,.kul 3 bru smpy turn..before tu dye suro g rehat,.tgok jam nk dkt zohor daa,.ermm lepak surau laa

فَسُبْحَانَ الَّذِي بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَ ﴿٨٣

ishh!kenape nie??msok smbl bg salam dan sandar di dinding..slpas di teliti bru phm ape yg berlaku rpe'' nya dye bersedih sbb x lulus bhgian track..seusai solat..lega dan rasa tenang itulah yg dpt dirasai..ALHAMDULILLAH
apa yg dpt aku pelajari dry test yg lepas adelah toyol!!yeah!haha engat time skola'' dulu je maen mnde nie..hahaha


apo nie??haha

bukan tuh,.hahaha yg tu aku pon x berani..ape yg dimksd kan adelah tulis notes sket kat tgn korg kalau x sala dga amoy tu ckp
''its just to make you more confident..'' pe yg aku list kan untk on the road jee..amoy tu buat notes untuk parking

-->Sit
-->Cermin
-->Free gear
-->Engine
-->Belt
-->Wiper
-->Signal
-->Hon

JPJ kali nie bersaiz besar,.so agak susah sket bile nk tuka gear asik
terkene peha dye wlupun dye agak garang tapi dye sgt mmbntu,.
hujan..mknenye byk laa kete..kete rapat2 jee,.cuak la jugakk..JPJ yg nie x mcm yg time test ary tuh sikit2 tnde right..tensii jee
yg nie dyamm jee da abes test bru tande,.dlm pale dok pke pe nk jwb ngn mama nie kalau failed lagy,.grrr sbb bpe kali engine mati sbb dok brek2

''sile sign sini dik..''smbil hulur kertas pink

''*sign*''mate melilau mncari markah

''18/20??oo trime kasih incik!''


ALHAMDULILLAH..
syukur ya allah,.terima kasih x terhingga kepada tenaga pengajar
Cikgu Faiz(driving school),.Cikgu Hariz(aja handle clutch),.Cikgu Rani(aja formula parking),.Cikgu Hamid(praJPJ),.
x d lupekan family yg sntiase myokong!kepada gt_i!trimas sbb mmberi semangat,.

*dpt anugerah ke aku nie =.=''
hahaha

p/s:kepale da berat sbb men ujann
salam (:

2 comments:

eyqa said...

owh,,2 ker toyol uh??haha,,ok2 aten,kite akn wat TOYOL uh nnty,,btw,,thniah!pas neyh leh lah jalan2 kuar makn angin !!hahah:)

fatin syafiqah said...

aah!buat laa,.pepandai cover taw!
hahahaha
jalan2?insyaallah (: