Apr 13, 2011

bertandang lagi..

bismillah,.
assalammualaikum. .

''maaf anda tidak tersenarai dalam calon untuk ditemuduga''


Allah uji lagi,.subhanallah~ kebanyakan entri blog membe'' semua dok citer pasal diorg punyer interview,.perasaan begitu berbaur sedih ketika membacanya dan hanya boleh tumpang kebahagiaan mereka impian untuk bergelar guru seakan menjauhkan dari diri ni,.sejurus check keputusan tu hati bertambah pilu bila melihat buku'' perguruan yang aku dah study..

''mak aihh!semangat gile ko nie~~''

memang!aku memang bersemangat nak buat kerja paling mulia ni..2 buku yang aku beli kini disimpan jadi kenangan dalam almari kat rumah ni jee,.harganya tidak ternilai bagi aku..biarlah ia menjadi pembangkit semangat aku setiap kali lalu almari tu..memang tabiat aku kalau beli buku baru mesti tulis pape kat front page buku tu termasuklah buku tersebut

''jika saya berniat untuk berjaya,
saya yakin saya akan berjaya! chaiyok'' iqa! ''
-baught on January11@mines-

iqa,.bersabarlah..jangan pernah putus untuk berdoa kepadaNya,.bukankah hikmah sentiasa terhijab disebabkan pengetahuan kita tidak dapat menandingi pengetahuan Yang Maha Esa..percayalah yang iqa adalah insan yang bertuah kerana diuji oleh Dia..kerana iqa dalam pandangan Allah..Dia sayangkan iqa..insyaallah mudah-mudahan,.ya allah permudahkan lah urusan harian ku yang sering mendambakan biah(suasana) yang baru..



p/s : nama panggilan iqa sangat menenangkan hati ni :')
salam

4 comments:

eyqa said...

biarkan air mata itu menitis kerna air mata itu adalh anugerah dari ALLAH kepada hambanya yang penyayng.. :)
yup..suke name iqa or eyqa.. tenang je dgr..hahah

fatin syafiqah said...

mudah-mudahan,.aminnn (:

mohd hazwan bin mohd salleh said...

Sabar ek.

Angah doakan yg terbaik. Bykkan solat hajat. Be strong!

fatin syafiqah said...

thanks :')