Apr 24, 2011

cendol uncle husain (:

bismillah..
assalamualaikum ^^



aku memang suka share tempat makan yang boleh wat aku excited tahap nak makan coklat ferero rocher tanpa kunyah!haha

selepas solat maghrib kiteorang pun gerak gi kedai ni,.tema kedai ni sumeee hijau mungkin kerana warna cendol tu sendiri..lokasinya berhadapan dengan hospital kajang,dibuka dari pukul 12 tengahari sampai pukul 11 malam!ouh~bagi girls yang x diet mcm aku ni memang syok bedal cendol malam'' !cuba try test!haha apa yang buat aku teruja sangat'' kat kedai ni ada banyak jenis cendol,.semalam aku siap kira jenis cendol kat menu dorang,ade 18 jenis cendol dan 2 jenis ABC :D
kedai ni bukan lah jual cendol je,makanan lain pun ada


menu pun besaw sebab banyak jenis

ok,.menu dia besar dari kedai'' yang lain mungkin disebabkan dia ada explain skit apa yang ada dalam cendol'' yang bakal korang pilih,.kiranya xdela korang cam ragu'' apa yang dia letak dalam cendol nanti,.tekak aku naik kembang la bila baca

Cendol Durian! -_______-

gara'' fening nak pilih cendol apa,.Cendol Laici menjadi pilihan..hee~ dalam dia xkan ada durian plak an,.xmnum aku..ada laici..pastu ada nata de coco..de biji merah tuh..ade apa tah lagi...tunggu je laaa...


..

..

..

..



taraaa~ni la cendol yang aku order!setakat nie sajelah jalan'' cari makan bersama iqa! haha
insyaallah murah rezeki,stay read untuk menu dan kedai yang lain . .
salam (:

No comments: