May 20, 2011

kerana dirimu begitu berharga..

bismillah,.
assalamualaikum ^^
dalam orang lain dok sibuk mengemas luggage *HAHA aku sempat lagi layan menatang ni~selamat study buat semua! hee~tajuk x bole bla je aku ni,.tapi ni betul'' punya..setelah menggodek almari rupanya aku merupakan boss kepada penyimpan segala khazanah!haha x tau kalau aku ni terlebih menghargai orang ke,.tapi tu lahh aku..suka menyimpan benda yang boleh wat kenangan x kesah la pe orang bagi pon,.aku terima!kalau boleh nak pasang red carpet..hehe

taraaaaaaaa~

sapa rasa aku pena kirim keychain kat dia kalau travel mane''??sila angkat jari kaki sekarang!haha aku bukan pe,.saje nak suh ingat kat aku bile korang travel,.sbb kekadang tu aku x berkesempatan nak travel cam korang,.keychain ok pe!haha

nie antara je~x larat nak kluakan sume


alahai~mcm mna la aku x jadi penyimpan khazanah kalau korg tu kreatif sangat!suka buat aku teruja tahap nak makan char kuey teow 3 pinggan skali gus!cam kat bawah ni

kes 1

kes 2

kes 3


penerangan kes'' berkenaan~

1 = yang kaler itam tu junior bagi,.time 1st bg dorg lipat mcm tu,.itu adalah plastik sampah kalau korang xtao laa~haha tapi plastik tu x d gnakan lagi,.aku rasa dorg cilok plastik ni kat mkck cleaner ostel! yang kaler pink tu plak,.kak mimi bagi..luaran sgt cntik!rupanya dia dri kotak biskut lexus~yum3

2 = yeahh!saya suka love!syg beno kt aku nmpknye tu~haha siap buat anyaman lagi~dh lama kot aku x buat mnde tu last time skola rendah --'

3 = batu!yee itu adalah batu~nana bagi sbb dia pergi kem tapi aku x ikot,.so dia bg tu..NANA! aku simpan lagi batu tu!



name tag rasya tu senior bagi~terpinga'' aku time dapat mnde tu dulu,.dah mmg habit bdk ostel kot suka simpan plastik choc..so aku join la!hehe


macam mana korang bagi,mcm tu la aku simpan~cm key chain bandung ni..aku dapat tahun lepas tapi aku x bukak plastik dye lagi!!haha
saje post mende nie sume,.kerna dirimu begitu berharga~ *cam iklan kat tv tuh..pape pun thanks sgt kat sume !aku hargai semua yang korang bagi even lagu skali pon. .






terima kasih daun keladi,
lain masa bagi lah lagi !

p/s : manusia xkan menghargai sesuatu selagi ada depan mata
salam (:

2 comments:

Fann said...

wah! terharunya saya bila cik aten simpan lg batu hikmat tu..
gud luck aten hidup di bumi kuis!

fatin syafiqah said...

mestilah simpan (:
gud luck juga buat kamu!