May 14, 2011

walau raga terpisah

bismillah,.
assalamualaikum ^^
cuti tinggal sisa je untuk habiskan masa kat rumah,tidur kejap lepas settle kan apa'' yang patut supaya x kibut last'' minute.. lepas siap kemas'' uma layan fb jap,. *bkn stalk oke~ sapa suruh letak status mood camtu,HAHA sedar lah status anda dibaca!



bagi yang berpacaran,masa ni lah hubungan korg bakal diuji dengan pelbagai dugaan *ewww HAHA!aku paham camne korang rasa saat'' getir ni sebab aku pernah mengalami sume tu tapi time aku zaman jahiliah dulu lah,rasa sume indah semacam je~ kan3??ok tutup cite lama tu balik pada cite tadi haihh maklumlah sorang dapat offer study saneeee sorang agi plak kat siniiiii~ status fb dah macam citer drama yang aku layan selama jadi maid kat uma ni. .



you~ni lagu before kite sambung study okee *simbol love -bkn ayt sebenar-





walau raga kita terpisah jauh,
namun hati kita selalu dekat !

mak aihh lirik dia x boleh bla ~cam aku pernah ckp kat cousin aku,aku ni jenis layan sume lagu kecuali scream de amor tu x sejiwa betul bukan ke lagu tu melambangkan jiwa seseorang tu,hee~ orang kata lagu ni best,yeke?? --' lagu tu best bagi aku jika aku repeat sampai button play lagu tu nak rosak aku tekan!tapi lagu ni aku sekali tekan play je,bhahaha :DD



apa yang aku bole kata,kalau ada jodoh kan x kemana x gitu??
p/s : sian mama lately ni cam sedih je bila aku dah nk sign contract benti jadi maid~huhu
salam :)

No comments: