May 18, 2011

tabah lah wahai hati

bismillah,
assalamualaikum . .


penatnyaa --'

ingatkan 16 mei ari tu nak post pasal hari guru~petang tu ayah dapat call Atok Man sakit,dengan menggunakan kepakaran aku yang dah berkhidmat sebagai maid,.cepat'' aku siapkan pape yang patot,.lepas maghrib je gerak g JB,.dalam perjalanan ke hospital aku dah telan ubat~feninggg -__- ayah drive laju sgattt!dah tu si nabilah ni keje dia tdo je dlm kete naik cramp kaki eden

thanks yee! -sambil tepuk kaki yang aku pangku dia tadi

eyh!kat kaki je ke??

ohh~thanks jgk kak iqa suara merdu lagi cantik! -zon perli ni aku rse nk cepuk je



sampai kat hospital kota tinggi kul 11 stgah,.tp time kteorg sampai tu dorg kata atok dah kat hospital lain,.depa trnsfer sana d sbbkan peralatan yang x mencukupi..esoknya pagi2 kteorg dh siap2 nk g hospital tp dorg x bg msok even atok kat ICU dan yang yang nak lawat adalah famili..
lama sangat kene tunggu~mata dh takat nak kne letak selotape!haha dah tunggu punya lama depa x bagi bdk kecik masok..aku ke yg kecik??wakaka perasan lebih!alahai nabilah cepat la besaw,klu besaw xde nye kne tahan ngn guard tu!sabo je laa~ bolehkah anda bayangkan keadaan lobi apabila budak'' tidak dibenarkan masuk?yeay3 aku rasa cam kat roller cster kat TS tuhh tapi frekuansi jeritan tahap maksimum sebab dorg budak'' agi,.
lalalala~
xtao nk wat pe kat lobi nie,tengok budak'' main je la kat situ la aku jatuh cinta ngan budak ni!walhal main sorang'' tapi happy semacam jee

nekk~jom main kat sane!


ohh~chakk!

bukak sliper dah~t'engat dulu men bling sliper!haha


haish!kakak ni snap pic aku ke?mesti dia letak kat blog,.nak kene santek'' ni !


ouh!i'm the cute girl!hehe

kalau ikutkan cte dak ni,.dia dah lame x jumpa adik dia,.cam aku cite td~dak kcik x benarkan msuk,.sian dia..dah penat dia main sorg'' dia duduk kat makcik dia,.peluh xyah citer la dah mcm mandi ujan mkck dia bebel kat dia!haha
so,.1st day tu aku xdpt nk lwat atok sbb waktu melawat dah abis~xpe2 esok aku nk jd orang 1st tgok atok!atok x lagi kat wad ICU dia dipindah kan ke HDW (high dependncy ward ) byk mnde ne wat before masok,.dah masok mata aku melilau tgok org dlm tu sume berwayar'
nauzubillah~
katil 12!ya allah~atok!cik tun (mkck aku) de tye nurse kat situ mcm mne prkmbgn atok,.time aku lawat tu dia x seda kan diri even aku dah panggil atok bpe kali..tp nurse tu ckp pagi td atok de bkk mata pastu dorg tpkse inject atok gara'' atok brtndak nk cabut semua wayar kat badan dia..


sampai sini dulu,.adik nk g skola!
p/s : brg x siap pack lagiii~
salam (:

No comments: