May 1, 2011

pakwe baru

bismillah,
assalamualaikum ^^

jom jogging! -mama-

xnakk laaa~seluar track xde! (alasan x bole bla ) -aku laa-

ish!niela dia baca novel macam dating dengan pakwe! -mama-



haihh~tao kah mama hati ni tiada siapa selain kamu!bhahaha tu diaa pakwe!mau aku x gelak sejak aku duduk umah jadi maid ni,satu benda yang aku sangat hargai rasa macam rapat sangat2 ngan orang kat rumah ni..6 tahun kot duk ostel ( 1 tahun extra duduk rumah cikdah time upsr ) mama semakin sporting bab'' lua alam ni . .


1st time post gmba laki slain ayah,along,angah

TOMOK!hah ni lagii laa selalu jadi isu dengan mama,.aku punya la suka dengan tomok (tgh blog ni pn tgh dga lagu dia ) macam'' komen mama bagi setiap kali nampak tomok kat Tv include iklan cornneto show your love tu..

mama!tengok tuu~tomok nyanyi untuk orang tu!best nyeee ^^

hiii!geli laa mama dengan rambut dia tu..kalau mama dekat dengan dia,mama amek gunting pastu chinggg! ( sound effect )

ok~kalau macam tu mama la carik kan pakwe untuk akak nanti ala macam along~hahaha
( saje test pe mama nk jwb)

huh!x kuasa mama,cari la sendiri,along tu lain~

ye!mama memang la tersangat x berkenan dengan lelaki yang berambut panjang dan aku sendiri pun xtao kenapa diorang bela rambut,.mahal kot Uncle Muthu charge potong rambut
hahaha,.hurmm sbnye ni la pakwe aku yang dimaksudkan~macam'' halangan time pergi book fair carik 'pakwe' ni haa makan hati sepanjang hari. .

baru perasan time snap (pakwe aku sume ijau )


one more pose sayang~ haha

actly, 'maaf,saya bukan bibik ' xde dalam list pun before pergi b.fair..nie sume gara'' iddin shah laa a.k.a orang yang mama paling percaya klu aku nak klua..dia kate ko kan maid skrg! --' semua Jemari Seni punya novel,sebab cinta dia x gedik!sopan gitu~ (evnt angah slalu je kutuk novel yang aku beli )


thanks for read,.
salam (:

p/s : dh settle 2 nvel,1 hari 1 novel..kne slow down baca lpas ni sbb elaun tggal skit!hee~

2 comments:

eyqa said...

weyh ! pahal pakwe ko yang atas sekali tu sama gan pkwe saya??
ah ! ne yg sakit ati ne,,asal dia nak curang lak ne?tak setia betol !!

fatin syafiqah said...

bukankah itu namanya kita sehati sejiwa?ecehhh
hahahaha :)